Kleurrijk, kansrijk en ondernemend
Zadkine is een school voor middelbaar beroepsonderwijs in Rotterdam. Zadkine leidt vakmensen op en bereidt studenten voor op een zelfstandige, actieve en perspectiefrijke positie in de maatschappij.
Rob was als art director en projectleider bij Teldesign verantwoordelijk voor de identiteitsontwikkeling en de jaarlijkse Open Dag campagne.
Eén organisatie, twaalf colleges
Zadkine is één organisatie met één merknaam en identiteit: Zadkine. De twaalf colleges profileren zich met een eigen naam en logo dat is afgeleid van het moedermerk (Zadkine). Het moedermerk zorgt voor herkenbaarheid en creëert verbinding tussen de colleges. Zo wordt de bekendheid van het merk Zadkine maximaal benut en kunnen de colleges zich onderscheiden ten opzichte van de concurrentie.
Rotterdam kleurt Zadkine-roze
Voor de jaarlijks terugkerende Open Dag campagne is een opvallende campagnestijl ontwikkeld die de kracht van het Zadkine-merk benadrukt; portretten van eigenwijze studenten in een zweem van Zadkine-roze. In de aanloop naar de open dagen kleurt de stad en de Instagram feed van Zadkine en de colleges Zadkine-roze.
Credits
Creatie:Teldesign (Rob de Bree)
Positionering: CP Positioneringsadvies
Fotografie: Roos Koole